Wij streven er naar om iedereen naar alle tevredenheid te helpen en hierdoor het aantal klachten tot een minimum te beperken.

Als u van mening bent dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Sibra-Soft, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop, een afhandeling van een reparatieverzoek, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u hierover een klacht indienen.

Hoe dient u een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via ons contactformulier worden toegezonden

Schriftelijk:
Sibra-Soft
T.a.v. klantenservice
Emmastraat 46
5161HN Sprang-Capelle

E-mail: [email protected]

Geef zo duidelijk mogelijk aan wat de klacht is.
Vermeld uw contactgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.
Afhankelijk van de situatie zullen wij per mail of telefonisch contact met u opnemen.

Wanneer wordt de klacht niet behandeld?
Uw klacht wordt niet in behandeling genomen wanneer;


Wanneer wordt mijn klacht behandeld?
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.
Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.